vvoff - Nyugiszoba

utolsó kommentek

Gasztro

2011.02.17. 16:56 christaylor

Jöhetnek ide a kenyérsütési tanácsok pogácsareceptekkel vegyesen! No meg a libamáj! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kacat · http://portal.qonqr.com/recruit/home/ddy 2011.02.17. 17:06:51

Ezt is megértük! :) Kiváncsian várom!

christaylor 2011.02.17. 17:10:18

@Kacat: ez már nem egy ideillő hsz volt! ezért hoztam létre ezt a bejegyzést? :)

Kacat · http://portal.qonqr.com/recruit/home/ddy 2011.02.17. 17:12:59

Igen :) Most beültem, mint pók a hálóba és várom az ötleteket. A legutóbbi készítményem mézeskalács volt. Asszem ennél többet nem is akarok róla beszélni :)

christaylor 2011.02.17. 17:15:11

@Kacat: nem-e? pedig egy férfitól élmény mézeskalács recepteket hallgatni.mondjuk,egy pasitól bármilyen receptet élmény hallgatni.szerintem. :)

Trevlovics 2011.02.17. 21:10:38

ehhez annyit tudok hozzátenni, hogy kb 20 éve kezdtem el főzőcskét próbálni. az első étel amit próbáltam rántott padlizsán volt. panírozás harmadik fázisához búzadarát használtam. senkinek nem ajánlom.

Kacat · http://portal.qonqr.com/recruit/home/ddy 2011.02.17. 22:09:35

Ha már első élmény. Mindennemű előképzettség nélkül elhatároztam egyszer, h én márpedig sütni fogok. Süteményt mer az úgy a jó. Karácsony közeledett, odakinn lutyok meg setét, odabent a lélekben tralllalalalalalala, s persze hogy mi jut eszébe elsőre az embernek? Igen, a bejgli. No a legtöbb recept mellé odaírták, h expert fokozat, de ezzel úgy vagyok, h aki ezerkettes Ladán tanul vezetni az onnantól bármit ellavíroz, s ugyanez: aki bejglit tud csinálni, az minden mást is.
Nos mákíze volt, s ezzel asszem el is mondtam minden pozitív dolgot a késztermékről.

Fogalmam sincs miért írtam ezt most le, de nincs kedvem vévézni :)

Kacat · http://portal.qonqr.com/recruit/home/ddy 2011.02.17. 22:11:54

@christaylor: a padlizsánkrémem MMKK jó, azt bátran merem ajánlani. A mostani mézeskalácsomat pedig nem jellemezném ezzel a jelzővel. Érdekes, mert az előttelévőek mind sikerültek. :| öregszem :)

Kacat · http://portal.qonqr.com/recruit/home/ddy 2011.02.22. 00:55:42

Enyhén túlpörög a poszt. Ebből mikor lesz kettedik? :P

John May R 2011.02.22. 16:42:16

Beelsőztem az új poszthoz és kimoderáltak!
Hajni ma nagyon harapós kedvében lehet :(

Szia mindenkinek!

Kacat · http://portal.qonqr.com/recruit/home/ddy 2011.03.07. 14:54:05

Virsli meg levestészta (sic!) :)

-Végy a Sparba leveles tésztát. Közben ne ilyedj meg a péktől, aki egy kurva nagy lapáttal áll melletted, csak poszter.
-ikedj
-IJEDJ
-faszom.
-végy füstlit vagy amilyen virslit szeretsz (végy hozzá jófajta virslit, ami nem dagad)
-Vágd el a leveles tésztát tekerd bele a virslit, és ennyi. Sütő, gida megkeni tojással én lusta vagyok és kész. (lisztezett deszkán sodord ki a tésztát és vágd fel csíkokra, a csíkokba tekerd a virslit és süsd 180 fokon, tehetsz a csíkok és a virsli közé sajtot is, de Vero gyereke nem szereti, mert olyan, mint a takony :D)

gidabiga 2011.03.07. 15:17:15

jé, nem is tudtam, hogy ez is van :D
@Kacat:

ezt jól összehoztad, ezt süsse meg van-e szándék :D
süti beállítások módosítása