vvoff - Nyugiszoba

utolsó kommentek

Nyugiszoba 2.

2011.02.18. 22:21 christaylor

Lökjétek! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szaffi B. 2011.02.21. 15:00:20

@gibson: Igen, az egy fontos rész. :))

gidabiga 2011.02.21. 15:01:50

@gangesz76:
én máig nem értem, hogy az én szüleim mért nem váltak el, anyám már szinte belerokkant a rossz házasságába.
na jó, őt sem kell félteni, de akkor is.
és a legszomorúbb, hogy ő mondja nekem, hogy össze kell szorítani a fogakat és ki kell bírni.
ő még saját maga előtt is letagadja, hogy a folyamatos betegségei ( már 20 éve ), abból erednek, hogy fél az apámtól.

gangesz76 2011.02.21. 15:02:38

@Mme Chauchat: kérdés minek mi az a pro érv...van akinek az is az hogy jól főz, van akinek az hogy elviseli a másik, van akinek semmi sem az mert megutálta a másikat.Érvet mindig lehet találni, kérdés akar-e az ember.De sok esetben tényleg jobb ha szétválnak, egy csomó olyan példa van amikor az új partnerrel boldogabbak lettek, csak nem mindenkinek sikerül...

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:03:07

Na most, hol a Hanni, mer hiányzik.

Szaffi B. 2011.02.21. 15:04:00

@Mme Chauchat: A mák ahhoz kell, hogy azzal találkozz akivel ez menni fog. Sokszor gondolom, hogy nem tudom ki mást tudnék még elviselni ennyi év után, és arra jutok, hogy nagyon nagy szerencsénk van egymással. Na, ez a mák-faktor, hogy az aki, ezt nem tudod belekalkulálni. Engem az összes pasimban volt valami, ami idegesített, amit ki tudtam volna egészíteni valami más pasi egy jó tulajdonságával. Aztán jött...
...és nem idegesítenek a ROSSZ tulajdonságai sem. Pl hogy felidegeli magát és anyázik ha szerel valamit. Megmosolyogtat, anyám ilynkor a plafonon volt apámtól.

gangesz76 2011.02.21. 15:05:01

@Trollseprű/ ki az a Milo?: ...és akkor általában az jön hogy kiélik magukat az unokákban...ha nincsenek, akkor meg vagy összetartja a szokás, az unalom, a lustaság a változásra, vagy nem...ez már korfüggő is azt hiszem.

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:05:38

@gangesz76: hogy-hogy "mi az a pro érv," csak annyi, van-e egyáltalán. Bármi. Ha nincs: tiszta sor, lehet menni. Nincs agyalás, betegség, kölcsönös szadizás. Kivételt képez, ha ez utóbbiak az összetartó erő - mer ugye ez sem ritka. Főként a gyereket követő űr kitöltésére használatosak.

christaylor 2011.02.21. 15:06:28

@Trollseprű/ ki az a Milo?: "a mai világ az sulykolja belénk,hogy a házasság egy ideális állapot",ezzel a részével nem értek egyet. persze,ha a reklámokat nézed például,akkor igen,mert ott mindenki nagyon hepi a házasságban.de nekem nem úgy tűnik az utóbbi években,hogy egyébként bárhol máshol rámkényszerítenék,hogy márpedig boldog csak házasságban lehetek és akkor csak lesz igazán szép és jó életem.nem is szükséges az a papír annyira,ugye,de pont mintha egyre elfogadottabbá válna ez az elmélet már manapság. hozzáteszem,hogy a saját korosztályomról beszélek. tehát harmincasok,esetleg mínusz 5 év.

christaylor 2011.02.21. 15:07:07

@Mme Chauchat: Hanni nem lesz ma. ha nagyon véletlenül mégis,akkor is csak késő este.

Szaffi B. 2011.02.21. 15:07:22

@gangesz76: Nekem vannak terveim erre az időszakra, és dolgozni fogok érte hogy így legyen. Utazni szeretnék vele, olyan helyekre ahová gyerekkel mondjuk nem megyünk el. :))

gangesz76 2011.02.21. 15:08:54

@gidabiga: Az enyémeknél is ugyanúgy fennállnak a problémák mint amikor el akartak válni (ez már 10 éve volt), de Anyu alárendelte magát a házasságnak és inkább feladta az álmait mint hogy elváljon. Hozzáteszem, Náluk nem az volt a gond hogy nem szerették egymást és ezzel most sincs gond.Anyu pont szeretetből tudta meghozni ezt az áldozatot. Ja és ugyebár tőlünk is várják az unokát, ez hozna változást az életükbe nekik is, de én már ezer évvel ezelőtt megmondtam Neki hogy ha szülök, az nem azért lesz hogy lepasszoljam a gyereket, úgyhogy ne siettessenek.

christaylor 2011.02.21. 15:09:48

@gidabiga: ó,basszus, látod ez nekem még eszembe sem jutott,hogy azért lehet beteg valaki,mert fél.mármint az a része,amit anyukádról írtál. mert akkor visszavezetve az enyémre,ez tök logikusnak látszik.

MegLepke 2011.02.21. 15:10:05

Szevasztok! Én is hallgatom az elméletet!

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:10:18

@christaylor: :(...akkor menek. Mindenkit puszilok, ölelés ment, külön-külön, boldog hosszú éveket kívánok, mindenőtöknek akként, ahogyan azt szeretné és elképzelni. MMKK!

christaylor 2011.02.21. 15:12:04

@MegLepke: yo reggelt! :)

@Mme Chauchat: sajnálom Mme,hogy ezt kellett közölnöm veled,de azért majd estefelé nézz vissza! :)

gidabiga 2011.02.21. 15:12:51

@gangesz76:

az én anyám azt mondja, nem tudna élni apu nélkül, de szerintem csak azért, mert a beszédkényszerét nem tudná kiélni.
és mindent apu intéz, szerintem azt sem tudná, hol kell bejelenteni egy lakcímváltozást, vagy nem tudna elintézni semmilyen hivatalos ügyet.
illetve dehogynem, ha rá lenne kényszerülve.
de ha neki így jó, lelke rajta, az ő életük.

Szaffi B. 2011.02.21. 15:13:37

@christaylor: Aha, lehet. Nekem fontos a házasság, de az nem papírt jelent. Mi 6 év után házasodtunk össze, és fogalmam sincs soha hogy mikor van az évfordulónk, nem tartjuk meg. Az összeismerkedésünk napját tudom, akkor koccintunk. :)

Szaffi B. 2011.02.21. 15:14:49

@gangesz76: "lustaság a változásra"
Na, az MMKK házasság-gyilkos.

gangesz76 2011.02.21. 15:16:27

@Trollseprű/ ki az a Milo?: én is így vagyok a párommal, mindenki azt mondja hogy nem élne együtt Vele, nekem meg simán megy...és nem azért mert rózsaszín ködben úszom...

@Mme Chauchat: egyetértünk!

gangesz76 2011.02.21. 15:19:18

@Trollseprű/ ki az a Milo?: Szép terv és anyagiak birtokában kivitelezhető is, de sokszor a pénz illetve annak hiánya igencsak beleszól a tervekbe. Nálunk pl. választani kellett, hogy mi a fontosabb, mert mindenre amit szeretnénk nincs pénz, így már most tudom hogy lesz amiről jó pár évre le kell mondanunk.Az meg majd utólag fog kiderülni hogy a jobbik utat választottuk-e:)

gibson 2011.02.21. 15:19:28

A lényeg az, lányok, hogyha néha egy-egy felhő eltakarná a párotok elől a napocskát, amik ti vagytok, és a pasi ezt szóvá tenné, mondjátok neki azt, hogy "néha borús az ég".
Jerzsyt tegnap ez megnyugtatta, láttam.

Trevlovics 2011.02.21. 15:19:52

kettéválasztanám a dolgot, az egyik, hogy miért alakul ki sok kevésbé működőképes kapcsolat. a másik meg az, hogy miért ragaszkodnak az emberek kevésbé működőképes kapcsolathoz is. ez utóbbi nagyrészt a kiszolgáltatottság miatt van, ahogy haladunk az időben előre, úgy lesz egyre kiszolgáltatottabb az ember, és igen, ez mindenféle értelemben. egy komoly kapcsolat ma már egyben egy gazdasági közösség is, és nem olyan egyszerű azt úgy szétszedni, hogy külön-külön is működőképes maradjon mindkét fél. meg egyáltalán nem is biztos, hogy ez a mai társadalmi létforma, illetve az egy férfi egy nő közösség az ami az embernek ideális. azt, hogy miért alakul ki ennyire nem jó kapcsolat, azt még nem tudom, de ha lesz kedvem, majd gondolkodom rajta :)

gidabiga 2011.02.21. 15:21:32

@gibson:

még jó, hogy vannak ilyen egyszerű lelkek is, akit meg tud nyugtatni egy ilyen mondat :D
de gyanítom, azért nem olyan egyszerű ő, mint egy faék, viszont jól titkolja :D

gangesz76 2011.02.21. 15:23:25

@MegLepke: Szia! Hozzá is szólhatsz ám!:)

@Mme Chauchat: Miért mész???:(

@gidabiga: na ez már kapcsolatfüggőség...és sokszor az is benne van hogy fél valaki attól hogy a másik ott hagyja ezért úgy állítja be mintha életképtelen lenne nélküle...ez viszont burkolt érzelmi zsarolás...

@Trollseprű/ ki az a Milo?: pedig de gyakori!!!!

christaylor 2011.02.21. 15:25:03

@Trevlovics: már attól függ,hogy melyik embernek ideális az egy férfi-egy nő felállás. van akinek a két férfi vagy két nő a megfelelő.
és ezt most tényleg nem kötözködésből mondtam. :)

gangesz76 2011.02.21. 15:25:15

@gibson: na nekem egy ilyen szöveg lenne kapcsolatgyilkos:)

@Trevlovics: ma mindent csak félig válaszolsz meg, a másik fele mindig kedvfüggő:)

Trevlovics 2011.02.21. 15:25:57

@gidabiga: jerzsi titokban tanított a krakkói egyetem atomfizikai tanszékén 2 és fél évet. először tagadta, aztán amikor a bors rátalált egy videóra, amin egy szimpóziumon tart előadást közép-európai egyetemi fizikatanároknak, akkor nagy nehezen bevallotta. állítólag fiatal volt és kellett neki a pénz.

Trevlovics 2011.02.21. 15:27:10

@christaylor: most kivételesen arra gondoltam, hogy a biológiai alapjaink vajon mennyire kompatibilisek a monogámiával, hogy ilyen hülyén fogalmazzam meg.

gangesz76 2011.02.21. 15:27:21

ÖÖÖÖ, felvetnék egy darázsfészek- témát, de csak ha nem bánjátok, ha már a kapcsolatokról még a szétmenésről van szó...

Mi van akkor ha közbelép egy harmadik? Akár csak olyan szinten hogy az egyik fél szerelmes lesz valakibe aki nem is viszonozza azt vagy nem is tud róla, de az illetőnek ezért lesz elege a kapcsolatából...

MegLepke 2011.02.21. 15:28:26

@gangesz76: nem nagyon tudok. Legalábbis csak a körülöttem élők tapasztalatai alapján. Nem éltem együtt soha senkivel, és sose volt igazán komoly kapcsolatom, mikor azt mondtam volna, hogy na, te kellesz. Sokáig furcsán néztek rám az emberek emiatt, ma már nem.
Csak figyellek benneteket.

gangesz76 2011.02.21. 15:28:36

@Trevlovics: nőknek kompatibilisek, férfiaknak nem...de kizárólag a biológiai alapokból kiindulva...

Szaffi B. 2011.02.21. 15:28:53

@gangesz76: Ennél konkrétabb példa kéne nekem a válaszhoz.

gibson 2011.02.21. 15:29:59

@gangesz76: angolul ezt úgy mondjuk, hogy threesome! :)))

Szaffi B. 2011.02.21. 15:31:02

@gibson: arabul meg hogy házasság. :D

gangesz76 2011.02.21. 15:31:21

@MegLepke: Attól még tapasztalataid vannak, mi is sok mindent abból tudunk leszűrni amit a körülöttünk élők életéből látunk...de én pl. szeretem más véleményét is hallani, mert lehet hogy az a mikrokörnyezet amiben én élek, teljesen más mint a Tiéd vagy a többieké.
Különben se Szandikázz, igenis vannak gondolataid:)

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:32:12

@gangesz76: Édes, a Hanni nélkül félember vaok, amiatt írta, h menek
Ha holtomiglan-holtodiglan a harmadik belépése, azonnal el kell mondanod. Ha eseti és a további fix kapcsolatotokra nincs befolyással, említésre sem méltó az ügy. Ha a hapid csajozik be, ott tudomásul kell venned, h evolúciós kód a sok nőstény befogása, tehát ne vedd a szívedre
@Trevlovics: gazdasági felvetéseddel meg az egésszel a szívemből szóltál, csk nem akartam felvetni, ne nézzenek görénynek, de tényleg így van, ahogy írtad

gidabiga 2011.02.21. 15:32:32

@gangesz76:

apám sosem akarta elhagyni, neki így jó volt, hogy van kit terrorizálni, amikor olyanja van, cserébe elviseli, hogy anyu folyamatosan beszél, amikor nem alszik.
@Trevlovics:

ezt már hallottam mástól is, de nem tőled, mert te meg tudsz nevettetni, akitől meg hallottam, nem :D

Szaffi B. 2011.02.21. 15:33:10

@Mme Chauchat: jól érzem, hogy cinikus vagy? Nem bántásból kérdezem...

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:36:17

A ffiak biológiailag nem kompatibilisek a monogámiával (thxx a term-ért), sok szerencsétlen csaj tragédiája, h erről mit sem tud. Nézd meg, hány elkámpicsorodott képű fószer tologatja a babakocsit.

MegLepke 2011.02.21. 15:36:26

@gangesz76: Én egyébként elég sok mindenről határozott véleménnyel rendelkezem, de rá kellett jönnöm, hogy ahogy belép a tapasztalás, egész más megvilágításba kerül minden. Pl. én mindig azt mondtam, hogy ha emberem lelép egy másik nő miatt, ott nem a másik nő a hibás, az nem igazán tehet arról, hogy őt szereti, engem meg nem. Aztán mikor ez megtörtént velem az ősszel, meg tudtam volna tépni a nőt is, holott tudtam, hogy semmiről nem tehet.

Trevlovics 2011.02.21. 15:38:44

@MegLepke: te ilyen verekedős vagy?

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:39:14

@Trollseprű/ ki az a Milo?: nem, illetve: alapban igen, a témában a leírtak a meggyőződésem szerint valók (ha mégoly cinikusak is). Azért is írom, h akit csak lehet kirángassak a vágyálmok felhőcskéi széléről. Rövid az élet a szarakodásra. Amúgy ölelés, sosem tudnál megbántani.

MegLepke 2011.02.21. 15:40:15

@Trevlovics: csak ha a férfi neve T-vel kezdődik. Egyébként nem.

Szaffi B. 2011.02.21. 15:41:15

@Mme Chauchat: :)))

Én nem csalok soha, szar kapcsolataimban sem csaltam soha, (pedig lehetett volna) akkor én nem vagyok normális?

MegLepke 2011.02.21. 15:42:15

@Mme Chauchat: engem nem lehet sehonnan kirángatni, idealista vagyok.

Lanois 2011.02.21. 15:42:54

@MegLepke: Hallod? Bakáts Tibor lesz a Pick reklámarca.

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:43:24

@Trollseprű/ ki az a Milo?:
-normális vagy;
-soha ne mondd, hogy soha;
-mér nem csaltál?
...és nem csalás: mi van, ha az lesz (a belépő harmadik) az a bizonyos "mák"?! :)

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:44:40

@MegLepke: akk majd rángat az élet, párszor ugyanabba csapdába fogsz sétálni

Szaffi B. 2011.02.21. 15:46:03

@Mme Chauchat: Soha. Voltak alkalmak amikor volt flörtölés, és elcsúszhatott volna rossz irányba a dolog. Önuralom és fantázia kérdése. Sztem ha ilyenkor z ember kicsit elfantáziál ezen, hogy mi lenne, egy idő után uncsivá válik a dolog és rájön hogy pont de szar lenne egy (2-3-10) dugásért tönkretenni a kapcsolatát.

gidabiga 2011.02.21. 15:46:23

@gangesz76:

szerintem a férfiaknál bármikor beléphet, ők másképp vannak kódolva, a nőknél leginkább akkor, ha az, amiben élnek, már kihűlt és sivár, nekik pedig szükségük lenne valamiféle elismerésre.

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:47:52

@Trollseprű/ ki az a Milo?: persze. emiatt írtam, h ha nem égzendülés/földindulás a harmadik, minek arra a nyomorék fix partnerre rázúdítani, hogy fél órára hülye voltam...? Tudja azt magától is.

Szaffi B. 2011.02.21. 15:48:58

@gidabiga: Kielégített faszi nem megy félre jó kapcsolatból. Itt is befigyel a lustaság, 5-6 vagy x év után a nő is hajlamos elhagyni magát. Súlyos hiba.
Buliba se engedem el teli zsákkal... :DDD

Szaffi B. 2011.02.21. 15:49:59

@Mme Chauchat: a flört megcsalásnak számít? (Mondjuk mint Oli és Anikó)

MegLepke 2011.02.21. 15:50:36

@Mme Chauchat: lehet, de a saját hibáimból tanulok a legjobban.:)

gangesz76 2011.02.21. 15:50:41

@Trollseprű/ ki az a Milo?: Oké, van.Családanya sok éves házasságban. Lakáshitellel 25 évre. Megjelenik a harmadik egy másik pasi képében. A pasi nős, egy db felnőtt gyerekkel rendelkezik. A házassága állítólag szar. A szerelem kölcsönös lesz. 3 hónap után kiderül a nőnél hogy csalja a férjét.A férj se a feleséget, se a gyerekeket nem akarja elhagyni, a hitel közös, hónapról hónapra élnek. A férj megváltozik, a feleség se ezt se azt nem tudja elhagyni, nem is akarja. Szerintetek mi lehet ennek a vége?

Csak azért érdekel mert a közvetlen közelemben zajlik...

@gibson: úgyis mondhatjuk:)

@Mme Chauchat: köszi a választ:)

@gidabiga: ez is egy megoldás, bár elképzelni sem tudom hogy nekem ez jó lenne, de lehet hogy nekik az...

@MegLepke: teljesen természetes reakció volt...jól benned lehet akkor még ez az egész...

christaylor 2011.02.21. 15:52:15

@Trollseprű/ ki az a Milo?: 5 vagy 6 év után?!
basszus, én legalább 15 évig nem fogom elhagyni magam,azt tervezem. persze,most könnyen nyilatkozom.aztán majd jönnek a gyerekek,a vacsorakészítés, a munka du. 4-ig,5-ig, a takarítás,szóval lehet,hogy nem fogom tartani azt az eltervezett 15 évet.

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:52:20

@Trollseprű/ ki az a Milo?: nos. A testét vigyék. Ha az esze, lelke ( ha van..), szíve, gondolatai (ha vannak) a másik körül jár, a dolognak vége. Azt akkor már nem tudod magad mellé kötni.

Szaffi B. 2011.02.21. 15:52:57

@gangesz76: "Oké, van.Családanya sok éves házasságban. Lakáshitellel 25 évre. Megjelenik a harmadik egy másik pasi képében. A pasi nős, egy db felnőtt gyerekkel rendelkezik. A házassága állítólag szar. A szerelem kölcsönös lesz. 3 hónap után kiderül a nőnél hogy csalja a férjét.A férj se a feleséget, se a gyerekeket nem akarja elhagyni, a hitel közös, hónapról hónapra élnek. A férj megváltozik, a feleség se ezt se azt nem tudja elhagyni, nem is akarja. Szerintetek mi lehet ennek a vége?"

Erre valaki más feleljen, én ezt nem akarom elképzelni, rosszat tenne a bioritmusomnak :((

Szaffi B. 2011.02.21. 15:55:03

@Mme Chauchat: Fúúú. A testét se adom. Mondjuk én első nap megmondtam neki (12 éve volt) ha megcsalsz SOHA ne tudjam meg. Ha megtudom, vagy lelki szemetesnek használsz mert bűntudatot van, mhetsz pakolni.
Szval akkor se tudnám, ha megcsalt volna.
Bár sztem megérezném.

gidabiga 2011.02.21. 15:55:35

@gangesz76:

együtt marad férj és feleség, a tüske mindig ott lesz és az asszony 10 év múlva megbánja, hogy nem lépett le, amikor megtehette volna.
szerintem.
@Trollseprű/ ki az a Milo?:

lehet, de én már rég nem tudok jó kapcsolatban gondolkodni.

szerintem a flört nem megcsalás.
de ha Olit és Anikót hoztad fel példának, az szerintem nem flört volt, mert ha nem lettek volna kamerák, egymásnak estek volna.

gidabiga 2011.02.21. 15:56:59

@Trollseprű/ ki az a Milo?:

én még hozzátettem azt is, hogy óvszert MMKK használjon :D

Mme Chauchat 2011.02.21. 15:57:22

@gangesz76:
1. a pasas ne azért legyen velem, mert a házassága xar meg a gyerekei kimentek, hanem mert nem tud nélkülem létezni.
2. a feleség/férj/szerető biztosan akar(nak) vmit csak gyáva/ák vállalni. gyáva népnek nincs hazája
3. van-e még a férjjel csak 1 közös dolog, ami összeköti őket? (a lakáshitel megoldható 1edül is)

Ps. Ne azzal élj, akivel el tudod képzelni az életet, hanem aki nélkül nem.

Szaffi B. 2011.02.21. 15:57:27

@christaylor: :DD
Gyereke után nehezebb, főleg ha valakinek feküdnie kell terhesen vagy ilyesmi. Meg sok nő nagyon (NAGYON) meghízik a terhesség alatt. Kicsi gyerek mellett meg nehéz sportolni, hacsak nem állnak rendelkezésre nagyszülők vagy valami. Aztán van amikor az ideg fogyasztja le a nőt.

gangesz76 2011.02.21. 15:57:47

@gidabiga: igen, ez általános, de sokszor mi nők vagyunk aki a kapcsolat elején apró dolgok miatt nem szólunk, aztán sok idő múlva ugyanazokért ugrunk, a pasi meg nem érti mi lett hirtelen a bajunk...én pl. mmkk között megmondom a páromnak ha valami bánt, hogy tudja...de sosem akkor mondom meg amikor történik mert abból veszekedés lenne, hanem amikor már lehiggadtam és Anyutól tanultam valamit amit azóta alkalmazok is és működik.Akár pasiról, akár másról van szó, ha valakivel bajom van és azt meg akarom mondani neki,sosem azt mondom hogy te ezt és ezt csináltad ezért ilyen és ilyen vagy,hanem arról beszélek hogy amikor az a dolog történt, az engem hogy érintett, nekem hogy esett.Ugyanis ha támadok, akkor a másik ösztönösen védekezni fog mégpedig azzal hogy visszatámad és abból megint csak veszekedés lesz...

MegLepke 2011.02.21. 15:58:26

@gangesz76: marad minden a régiben, csak ölni fogják egymást - vagy levegőnek nézni.

gangesz76 2011.02.21. 15:59:23

@Mme Chauchat: ...és mi van akkor ha a megcsalás rendszeres, de a fix kapcsolatát nem akarja otthagyni mert az kényelmes? Az már szemétség, nem? (bár nálam az előbbi is az, az egyszeri megcsalás).

Szaffi B. 2011.02.21. 15:59:49

@gangesz76: Ez nagyon jó, megszívlelendő :))))
Én mondjuk kiabálós vagyok :((
Szerencsére ritkán jön rám, de akkor hangos.

christaylor 2011.02.21. 16:00:03

Átalakultunk úgy látom mára csajbloggá,a fiúk már hozzászólni sem tudnak. :)

Mme Chauchat 2011.02.21. 16:00:29

@Trollseprű/ ki az a Milo?: ahham...értem. Megmondtad, h ne mondja meg... És megéreznéd.
Én szeretlek Téged, így nem vok hajlandó személyes lenni. De ha vkiről ezt olvasnám, azt mondanám, stabil kapcsolat, de kiegyenlítetlen viszonyok.

Szaffi B. 2011.02.21. 16:01:27

@gidabiga: Jó, most arra gondolok, hogy nem volt effektív (és unnaturális :P) szex.

gangesz76 2011.02.21. 16:03:47

@Trollseprű/ ki az a Milo?: ez is egy válasz, köszi:)Hidd el, az én bioritmusomnak is rosszat tesz, tekintve hogy a legjobb barátaim és mindegyik nekem mondja...és én honnan a fenéből tudjam mi lenne a jó??? Csak az alapján tudnék válaszolni amit én tennék az meg már ott megállna hogy nem mennék bele egy kapcsolatba mással gyerekkel, férjjel, hitellel a hátam mögött és ha pasi lennék is leköpném magamat ha egy ilyen háttérrel rendelkező 3 gyerekes anyát el akarnék venni a családjától...

christaylor 2011.02.21. 16:04:16

Közben szólok,hogy van új poszt,mert elhagytuk az ezret,esetleg ha gondoljátok,fáradjatok át oda. :)

Szaffi B. 2011.02.21. 16:04:17

@Mme Chauchat: cuki vagy, de nem tudsz megsérteni. Az elemzéshez nem tudsz rólunk eleget. (Ölelés)

Mme Chauchat 2011.02.21. 16:04:43

@gangesz76: ha csak testiség, nem kell vele foglalkozni, még ha rendszeres is. Gondolj olyan párokra, ahol pl. kényelmetlen az egyiknek a szex, de miért is kellene mindent feladni emiatt? Az egész a megértés/elfogadásból indul ki, ugye? Két ember kapcsolata? Akkor az milyen, h csak annyit fogadok el belőled, amennyi nekem kedvező...?"Engem nem érdekel a testiség, de te is mondj le erről."
Tudom, h mindez fura a normáink, etikánk tükrében, de a sok boldogtalan ember, az nem kár? Csak, mert a normák szabta idióta hálóban vergődnek?

gangesz76 2011.02.21. 16:05:54

@gidabiga: lehet az is hogy ez lesz...ki tudja mi lenne jó? A gyerekeknek tuti az együttmaradás hangos szó nélkül...

Mme Chauchat 2011.02.21. 16:06:42

@Trollseprű/ ki az a Milo?: így van, nem tudok semmit és nem akarlak SSKK megbántani. (ölelés)

gangesz76 2011.02.21. 16:09:50

@Mme Chauchat: hát ez az, tulképpen azért szeretett bele a pasiba mert olyan dolgok voltak benne amik a férjében nem, de amikor a férj megtudta mi van, elkezdtek annyit beszélgetni mint az elmúlt 18 évben még soha és kiderült hogy a férjében is egy csomó dolog van amit nem ismert és most sokkal jobb a kapcsolatuk mint volt.Csak közben szerelmes lett egy másikba...szóval senkit sem akar elhagyni és mindig a gyerekei voltak az elsők azok meg imádják az apjukat...ja és a szex is mindkettővel jó neki...

MegLepke 2011.02.21. 16:10:03

@Mme Chauchat: na igen, az ilyeneket nem nagyon értem én sem. Nálam a szex az első. Ha az nem működik, és nem egyezik az igényünk (itt a rendszerességre gondolok), mehet isten hírével.

Hannibal22 2011.02.21. 16:10:30

@Mme Chauchat: nem jövök rá,hogy ez pontosan mit jelent,de ahogy gondolkozni kezdek rajta,felrémlik,hogy amennyiben azt,amit,akkor inkább nem gondolkozom tovább,mert szomorú leszek,és akkor azt fogom kiáltozni reggelig,hogy olivér.

gangesz76 2011.02.21. 16:11:50

@MegLepke: én is ettől félek, mert csinálhatnák éppen, az ő dolguk, de a gyerekeik életét örökre megkeserítik vele...egyelőre nincsenek hangos szavak,remélem ez így is marad...

Mme Chauchat 2011.02.21. 16:12:28

@Hannibal22: mecsodaaa: Hogy Te szomorú légy? Inkább én ordítozok reggelig, h Olivér...
Hát itt vagy?
Csupa borús gondolat, Nélküled

MegLepke 2011.02.21. 16:14:17

@Trollseprű/ ki az a Milo?: @Mme Chauchat: :))) Kimaradt egy IS a rendszeresség elől, de így is értettétek, látom.:)

gangesz76 2011.02.21. 16:14:35

@Trollseprű/ ki az a Milo?: próbáld ki:)
Egy ismerősöm azt csinálta hogy megegyezett a feleségével, ha valami baja van, elmondja, de a másik aznap már nem reagálhat rá,csak másnap, de akkor meg a viszontreakció nem jöhet, megint csak másnap.Sosem vesztek össze, igaz, kicsit sokáig tartott a vita köztük:)

Mme Chauchat 2011.02.21. 16:15:15

gyertek már át a picsába, az új posztba

gibson 2011.02.21. 16:18:19

@christaylor: pont most akartam megkérdezni, hogy ha ez megy itt, akkor mi lehet a pinablogban? :D
süti beállítások módosítása